Az Düşün,Yalın Yaşa! | Emir Can - Kişisel Blog

Az Düşün,Yalın Yaşa!

  Yaşam    13 Temmuz 2019
2 Yorum
Az Düşün,Yalın Yaşa!
Az Düşün,Yalın Yaşa!

Merhaba arkadaşlar Emir Can|Kişisel Bloguma hoş geldiniz.
Şu anda orada ne yapıyorsun bilmiyorum.Çok üzgün ya da çok neşeli ya da her gün ki gibi bir gün olabilir senin için.Bir fikrim yok.Çok kötü bir gün geçirmiş olabilirsin,birileri seni üzmüş olabilir,beklentilerin gerçekleşmemiş ya da aşk acısı çekiyor olabilirsin. Noldu hala sana  o mesajı atmadı mı?”nasılsın” ile başlayan. Amaaaan dert ettiğin şeye bak.Dünyanın sonu mu?Ama senin için şuan var ya, yaşadığın şuan, işte şu an senin şu anının sonu!

Bazen bunları ben de unutuyorum.Saçma sapan şeyleri kafama takıyor,üzülüyorum.Zaten sürekli neşeli insanlar bence çooook sıkıcııı!Ama birileri kalkıp bizi silkelemeli.Dostlarım bu konuda  hep destek olmuştur bana.İşte ben de bu yüzden buradayım.Sizi silkelemek için.Söylediklerimi hafife alma.

Ben şuan nasıl hissediyorum biliyor musun?Öyle bir gerçeği hatırladım ki yine,kendime sık sık hatırlattığım motivasyonumu kaybettiğim zamanlarda tekrar ettiğim bir şey bu.”Bir daha asla şuan ki kadar genç olmayacağım”

Olmayacağız evet!Şu yaşadığımız anı asla geri getiremeyeceğiz.İnanın şuan BUNGEE JUMPİNG  yapacak kadar enerji doluyum.Ama tam uçurumun kenarına kadar gelip vazgeçeceğim için ben de soluğu burda aldım tabi 😀 Şimdi bu enerjiyi burada sizlerle paylaşmazsam bir anlamı var mı ? Elbette benim için yokk.

O yüzden at üzerinden o kasveti sıkıntıyı.Hanımından bir çay rica et,hatta bir jest yap  kalk hanımına bir çay doldur,kalk o İnternet’in başından ailenle sohbet et,dışarı çık kendine bir kahve ısmarla,aç güzel bir kitap oku,ver şarkına ver sesi dans et aman ne bileyim seni ne mutlu ediyorsa onu yap işte.Hayata karış.Kimse için üzülmeyeceğim de kendine,beni hiç bir şeyin yıkmasına,incitmesine izin vermeyeceğim de.Az düşün,basit yaşa!

Yazımı beğendiyseniz abone olabilirsiniz…

74 okunma

Etiketler : ,

  Benzer Yazılar


  Yorumlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yapına Yorumlar (2)